Alla inlägg den 17 september 2012

Av lotta isetoft - 17 september 2012 19:59

Hej igen!


Nu känner jag mig inte lika stressig.

Men jag är full av energi. Det har gått så jäkla bra idag. Känns som inspirationen bara rinner på mig.

Jag har fem möten denna vecka inbokade. Och hur det har gått till vet jag knappt. Men har jobbat

mycket med mig själv och min hälsa och nu kommer resulatet och jag kan börja skörda.


Jag har en stor familj. Gift med Niklas, barnen Rasmus 15 år, Anton 13 år, Kajsa 12 år snart och Ruben 6 år.

Alla går i skola.. Skönt att kommar ifrån dagis åren.


Nu ropar Ruben på mig och vill ha en god nattsaga.

Och hur kan man neka honom det???

Nä och då från jag skriva en annan dag.


Ha en trevlig kväll och så hörs vi en annan dag.


mvh lotta

Av lotta isetoft - 17 september 2012 10:10

Hej!

 

I dag börjar jag. Och jag ska snart till mitt ena jobb där jag jobbar som

barnledare.

 

Jag kommer skriva mera men tiden rann i väg för mig så jag hinner inte

riktigt med att presentera mej. Kanske i kväll efter min presention av

forever living till en arbetskamrat.

 

Ha en riktigt bra dag.

 

lotta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration

Aloe vera med mera

Familjen

Framgång och succe


Ovido - Quiz & Flashcards