Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Jaha vad händer idag......

Av lotta isetoft - 19 september 2012 05:44

Hej

 

Ja idag vaknade jag tidigt. Kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp.

Idag ska jag börja promenera igen. Vill komma igång rejält innan vintern kommer

för annars kommer man väl inte ut sedan igen. har minst 10 kilo till som jag vill få bort från

kroppen.

 

Sedan ska jag ta 2011 års pärm och ringa gamla kunder och se om dom använder

aloe vera fortfarande. Har inte haft så bra kunduppföljning. Så det ska jag bli bättre

på.

 

På efter middagen blir det slöjd och pyssel grupp.

PÅ kvällen blir det xtravaganza. Och nya utmaningar.

 

Här ska utmanas. Vad utmanar du dig på??

 

Jag ska börja ringa mycket mera. Minst fem samtal åt gången.

 

Vi hörs senare idag kanskse.

ha en bra dag.

lotta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta isetoft - 6 oktober 2012 08:21

Hej   vet du någon som är intresserad för en stor fågelbur med fåglar i???? Bur med tillbehör + två nymfparakiter + ett underlatpar med 2 ungar + 3 st kinesiska dvärgvaktlar   summa:2250kr   maila lottai@live.se   tack på för...

Av lotta isetoft - 6 oktober 2012 08:09

Ja jag har inte mått bra på ca en vecka. Men i natt fick jag i alla fall skaplig sömn.   Så idag orkar man lite mera. Det är inte helt okey men det går åt rätt håll   Finns lite positiva saker. har gått ner mer än 2 kg på denna vecka.   ...

Av lotta isetoft - 18 september 2012 08:52

Jag har varit fulltankad förrut från inspirationsdagar, succedagar med mera. Men aldrig som jag är nu. Jag är inne i ett flöde. Då är livet härligt. Alla ni som vill vill jag gärna dra med i detta flöde. En härlig känsla.   Jag kommer börja...

Av lotta isetoft - 18 september 2012 07:22

Hej!   fortfarande full med energi. Idag ska jag möta nya människor i gen  i en affärspresention. Och då fylls hela tiden mitt förråd på med energi så jag håller den upp.   Jag ska boka in massor av affärsmöten hela september. Nyfiken?? J...

Av lotta isetoft - 17 september 2012 19:59

Hej igen!   Nu känner jag mig inte lika stressig. Men jag är full av energi. Det har gått så jäkla bra idag. Känns som inspirationen bara rinner på mig. Jag har fem möten denna vecka inbokade. Och hur det har gått till vet jag knappt. Men har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inspiration

Aloe vera med mera

Familjen

Framgång och succe


Ovido - Quiz & Flashcards